تالگوپاریس ارائه دهنده مکمل های دریایی سالم

شنبه 9 دی 1396
10:08
admin

موسسه تالگو پاریس برگزار کننده تخصصی ترین آموزش مراقبت های زیبایی پوست (skin care)به روش تالگو فرانسه با ارائه دیپلم بین المللی ارائه دهنده انواع محصولات زیبایی پوست ,لوازم آرایشی ,کرم ضدچروک وسایر محصولات زیبایی وآرایشی ،با برگزاری دور های آموزشی زیبایی وسلامت پوست به همراه تاییدیه سازمان فنی وحرفه ای کشوروتحت نظر مدرس بین المللی تالگو درایران خانم فرزانه غیایی همواره سعی در ارائه بهترین راه حل ها برای جوان سازی وزیبا سازی پوست مشتریان خود داشته وبا ارائه محصولاتی متنوع نظیر کرم سیلسیوم,کرم ضد چروک کلاژن, کرم ضد آفتاب ,لایه بردار وبسیاری دیگر بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه می داردیکی دیگر از محصولات پرفروش تالگو مکمل های سالم دریایی می باشد که دراین مقاله به توضیح آن می پردازیم .مکمل های غذایی منابع متمرکز خوراکی و یا غیرخوراکی هستند که دارای اثرات فیزیولوژیک و یا تغذیه ای در بدن می باشند، یکی از اهداف مصرف این گونه از مکمل ها در بدن رسیدن به رژیم غذایی نرمال می باشد. مکمل های غذایی انواعی از مکمل ها هستند که به شکل کپسول، قرص، شربت و... در اندازه های مشخص به شکل روزانه مصرف می گردند. در صورت استفاده صحیح و به جا از این مکمل ها می توان کمبودهای غذایی و معدنی را جبران نمود و نیازهای بدن را مرتفع کرد. گرچه باید بدانید که استفاده بیش از اندازه از قرص ها و کپسول های مکمل و ویتامین ها برای بدن نامناسب است و این محصولات باید در دوز مناسب به مصرف برسند. بر روی بسته تمام محصولات تالگو در مورد محتویات تشکیل دهنده موثر آن اطلاعاتی آورده شده است.مکمل های مختلفی از انواع شربت های کلاژن ,انرژی بخش ,شربت کاهش وزن و بسیاری دیگر که می توانید همه آن هارا در وب سایت تالگو پاریس مشاهده نمایید


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آقایان هم باید جوان بمانند

چهارشنبه 25 مرداد 1396
16:38
admin

مردم سراسر دنیا سالیانه میلیون ها دلار صرف داشتن اندام و پوستی جوان و شاداب می کنند. تمایل روزافزون مردم به انواع اعمال جراحی زیبایی و مصرف انواع و اقسام کرم ها و لوسیون ها و دیگر محصولات جوانی که در کمپانی های سراسر دنیا تولید می شود، نشانگر این موضوع است که امروزه این صنعت رو به رشد با اقبال عمومی روبرو شده است این استقبال فقط از طرف خانم ها نیست بلکه مردان هم به دنبال راههای خوشگل شدن با محصولات پوست آقایان و انواع کرم صورت هستند. انواع زیادی از محصولات مراقبت از پوست آقایان، ماسک صورت آقایان و جوان کننده در شرکت های معتبر و غیر معتبر برای این دسته از افراد تولید می شوند که در صورت عدم آگاهی آنان به کیفیت محصول مورد نظر می تواند برایشان صدمات جبران ناپذیری را به بار بیاورد. بهترین کرم صورت مردانه را باید با توجه به جنس و نوع پوست خود تهیه کنید تا آسیبی به پوستتان وارد نشود.

تالگو فرانسه که سابقه بسیار طولانی در تولید مواد آرایشی، بهداشتی و زیبایی از مواد و گیاهان موجود در عمق اقیانوس ها دارد، این بار با هدف هدیه کردن حس زیبایی صورت اقایان محصولاتی را که شامل انواع ماسک صورت برای آقایان و کرم های جوان کنندهاست را تولید و عرضه نموده است.

تالگو با تجربه و اعتباری که طی سالیان در زمینه ساخت محصولات زیبایی و جوانی به دست آورده است، این بار اقدام به تولید کرم های جوان کننده پوست آقایان نموده است. آقایان با مصرف این محصولات که از مواد گیاهی و طبیعی برخاسته از عمق اقیانوس ها ساخته شده اند، می توانند خود را سرشار از حس شادابی و زندگی موجود در اقیانوس ها کنند و بعد از مدتی مصرف به جوانی و زیبایی دلخواه خود دست پیدا کنند. این محصولات با آبرسانی به پوست موجب ایجاد نشاط شده در پوست شده و پیری را به تاخیر می اندازد.


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هیدرودرمی صورت

چهارشنبه 25 مرداد 1396
16:34
admin

برای بسیاری از افراد پیر شدن و از دست رفتن جوانی پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا به حال از خود پرسیده اید هیدرودرمی چیست؟ یا آبرسان پوست چیست؟

آبرسانی به پوست با دستگاه توسط پزشک یا با استفاده از کرم آبرسان پوست صورت و یا با تهیه ماسک آبرسان صورت خانگی می تواند انجام شود اما توجه داشته باشید آبرسانی پوست صورت در خانه نیازمند اطلاعات لازم درباره نوع پوست و علت کم آبی پوست است بای مثال ماسک آبرسان پوست چرب را نمی توانید برای پوست خشک استفاده کنید. بهترین آبرسان طبیعی پوست تهیه ماسک مرطوب کننده صورت با استفاده از میوه ها است اما زمانی که پوست شما دچار کم آبی و خشکی زیادی باشد باید از آبرسان قوی پوست و کرم های آبرسان استفاده شود. توجه کنید که نحوه استفاده از کرم آبرسان از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای درمان پوست چرب (پوست چرب+درمان) می توانید در پی تهیه ماسک خانگی برای پوست چرب یا ماسک صورت برای پوست چرب و جوش دار استفاده کنید.

اگر درباره Skin solution آبرسانی مطلق می خواهید بدانید حتما نقش آبرسانی در زیبایی و طراوت پوست Hydrating Care را مطالعه نمایید

نکته ای که باید درباره ماسک ها دقت داشت این است که از ماسک آبرسان استانداردی که توسط کارشناس معتبر تجویز می شود استفاده کنید چون شخصی که پوست چرب دارد نمی تواند هر نوع ماسکی را استفاده کند.

متخصصین تالگو با بهره گیری از عصاره جلبکی به نام blindigia minima اقدام به رفع این مشکل نموده اند. جلبک موجود در محصولات آبرسان با نفوذ به لایه درم سلولها را پر آب کرده، درخشندگی و شفافیت را به پوست باز می گرداند.

انواع کرم های آبرسان تالگو (THALGO) فرانسه با در نظر گرفتن نوع پوست شما تهیه و تولید شده که به کمک مشاورین تالگو می توانید کرم مناسب پوست خود را تهیه کنید.


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

محصولات Skin solutions تالگو را بشناسید

دوشنبه 26 تير 1396
17:52
admin

وسیع ترین عضو بدن پوست است که تمام قسمت های بدن را پوشانده است و هر مشکلی که در بدن افراد وجود داشته باشد معمولا روی پوست بروز می کند. مشکلاتی مانند افسردگی، مشکلات کبدی و... همه روی پوست بروز می کنند. تغذیه سالم و نوشیدن آب زیاد کمک بسیار زیادی به سلامت پوست می کنند.

پوست نیز مانند موها دارای جنس چرب، خشک، معمولی، ترکیبی و حساس است به همین دلیل برای مراقبت از پوست و استفاده از داروهای مراقبتی باید به جنس پوست خود بسیار توجه کنید که محصولات مراقبت از پوست تالگو همه شرایط پوستی شما را در نظر گرفته و محصولات خود را به بازار عرضه کرده است.

محصولات تغذیه پوست( (Skin solutionsشامل کرم هیدرامارین 24ساعته (50 میلی‌لیتر)، سرم هیدرومارین (30 میلی‌لیتر) و کرم مغذی بدن (100 میلی‌لیتر) می‌شود. کرم هیدرامارین 24 ساعته است و مختص افرادی است که دنبال محصولی می‌گردند تا برای 24 ساعت رطوبت و درخشندگی پوست آنها را تامین کند، سرم هیدرامارین مناسب تمامی افرادی است که در پی پوستی درخشنده هستند. این اولین سرم جهانی شرکت تالگو است که با هدف تامین درخشندگی تولید شده است. ژل موجود در این محصول کمک می‌کند تا فرآیندهای سم‌زدایی طبیعی پوست مجدداً فعال شوند و بدین ترتیب درخشندگی خالص و اصیل پوست را به ارمغان می‌آورد. با استفاده از محصولات تالگو سلامتی و شادابی پوستتان را در هر سنی که هستید حفظ کنید.


[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بازگشت طراوت و شادابی با آبرسانی پوست

چهارشنبه 7 تير 1396
18:40
admin

مواردی چون استرس، بی خوابی، نور خورشید، تغذیه نامناسب، نخوردن آب کافی سهم بسزایی در ابتلا افراد دارد که در نهایت پوست خسته، کدر و بی حال می شود. یکی از راههای پیشگیری از کم آبی پوست استفاده از بهترین آبرسان طبیعی پوست، آبرسان قوی پوست و کرم های آبرسانی است چون این کرم ها می توانند 3 یا 4 برابر وزن خود آب ذخیره کنند و پوست را در حد کفایت آبرسانی کنند.

استفاده از ماسک های آبرسان خانگی یا ماسک های آبرسانی که کارشناس معتبر تجویز توصیه می کنند مخصوصا برای افرادی که در مناطق گرم و خشک هستند حداقل هفته ای یکبار لازم و ضروری است. آبرسانی به پوست می تواند با دستگاه و توسط پزشک نیز انجام گردد. در رابطه با فرق کرم آبرسان با مرطوب کننده هم باید بگوییم که مرطوب کننده ها موقتی هستند ولی آبرسان ها جنبه درمانی دارند. اگر می خواهید در این مورد اطلاعات پیشرفته ای را حتی در مورد مصرف داروها کسب نمایید می توانید در دوره های آموزشی تخصصی تالگو شرکت نمایید

از موارد رایجی که در مراکز درمانی با آنها مواجه می شویم پوست های تشنه و کم آب هستند که غالبا با مشخصه های زیر همراه می باشند:

- احساس ناراحتی و کشیدگی روی پوست

- نازک شدن پوست روی گونه ها

- شکنندگی و زبر شدن اپیدرم

- ایجاد خطوط ظریف بر روی اپیدرم

کمبود رطوبت در پوست، پوست دچار پیری زودرس گردیده و حتی تداوم کم آبی در بدن شخص را دچار مشکلات قلبی و عروقی می کند. برای جلوگیری از این مشکلات استفاده از محصولات آبرسانی پوست تالگو می تواند شما کمک کند.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پاکسازی پوست از زبان تالگو و ویژگی های آن

چهارشنبه 7 تير 1396
18:39
admin

اقیانوس ها سر شار از ویتامین ها و مواد معدنی ارزشمندی هستند که در گیاهان دریایی و مخصوصا انواع جلبکها تجلی پیدا می کنند. تلاش های علمی و تحقیقات متخصصین کمپانی تالگو فرانسه در طول 50سال گذشته، منجر به کشف و استفاده از خواص بی نظیر جلبک ها به منظور مراقبت، درمان و زیبایی پوست انسان ها گردیده است. یکی از راه های محافظت از پوست پاکسازی است منظور از پاکسازی پوست لایه برداری و تخلیه جوش‌های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومدون‌ها هم گفته می شود پاکسازی به بهترین روش مکانیکی یا با دارو ها و کرم های تاثیر گذار انجام می گیرد که این متد کمک بسیار زیادی در درمان کومدون‌های مقاوم به درمان‌های دیگر است. البته امروزه با وجود محصولات پاکسازی پوست تالگو و دوره های آموزش پاکسازی پوست تالگو، نیاز به استفاده از این روش کمتر شده است

پاکسازی پوست در آرایشگاه ها معمولا در لایه برداری و رفع لایه شاخی پوست خلاصه می شود اما اگر پاکسازی توسط پزشک و با دستگاه باشد منجر به پاکسازی عمیق و درمانی پوست می شود. انجام این عمل باید متناسب با نوع پوست انجام شود از نظر تالگو هر پوست شیوه درمانی خاص خود را دارد که در اینجا انواع پوست را معرفی می کند:
پوست خشک: پوستهایی نازک، گاهی اوقات فلس مانند، ترک دار و زبر می باشند. درخشندگی نداشته و به سختی روزنه ای را روی سطح پوست می توان دید
پوست چرب: پوستی صاف، صیقلی و جلا داده شده علی الخصوص در قسمت پیشانی، بینی و چانه می باشد مقدار چربی روی پوست از حد معمول بیشتر و هنگام لمس کردن اکثر منافذ آن آشکار است پاکسازی پوست های چرب باید به صورت مداوم انجام شود تا منافذ باز پوست به صورت تخلیه شوند
پوست نرمال: پوستی میان خشک و چرب است که نرمی و رطوبت آن مطلوب بوده و منافذ روی پوست بزرگ نیستند

پوست ترکیبی یا مختلط : تقریبا مانند پوستهای نرمال بوده و در مناطق پیشانی، بینی و چانه پوست چرب می باشد

بهترین راه برای داشتن پوستی شفاف و جوان استفاده از محصولات پاکسازی پوست تالگو بهترین گزینه است که می توانید جهت مشاوره با کادر مجرب نمایندگی انحصاری آموزش و فروش محصولات تالگو فرانسه در ایران تماس حاصل فرمایید.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالگو پاریس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]